ללמוד את תורת הפריצה הרגשית שהופכת מסך בינוני, למסך שמפעיל את הרגש במשתמשי הקצה שלכם!
נגן וידאו
The boulder and the rock
The Law of Proximity
Solidify Then Surprise
The Color Triad
Hierarchy hills
תפריט
היי.
אני שגיא
חלקכם מכירים אותי כמר פיקסל פרפקט…. לאחרים אני מוכר יותר כראש הקורס לעיצוב UI/UX מתקדם בסטודיו 6B , אבל האמת – שאני ממנכ״ל חברת שירותי עיצוב עם 15 מעצבים ולקוחות בארץ ובעולם, ועוסק במלאכה של אפיון ועיצוב מוצרים דיגיטליים – ממש בשוחות – כבר 17 שנה, in the trenches.
חלקם היו שלי, חלקם בהם עבדתי כשכיר, והמון לקוחות שונים, ובעזרת למידה רבה בשטח ומגורמים מקצועיים יצרתי מתדולוגיות שהופכות את העיצוב שלנו לממש אפקטיבי. כזה שהוא לא רק "יפה" או "אסתטי" – אלא מפעיל את הרגשות. רמה אחת מעל לטרנד "הפסיכולוגי" – קיימת ההפעלה הרגשית. הרגש שלנו, פועל לפני המחשבה, ולכן- משמעותי ו"עוקף" אפילו את המח.
אז למה בעצם - אני לא מוכר לכם "קורס דיגיטלי" או "הדרכה מהסלון בבית"?
יש לי Passion רציני לפסיכולוגיה צרכנית, וללמוד איך אנשים קולטים סיפורים, מקבלים החלטות, ומושפעים בכלל על ידי עיצוב. אז אני יותר ממתרגש ללמד נושא משפיע כל כך כמו טריגרים פסיכולוגיים בעיצוב.
בסדנה נלמד איך להשפיע
על המוח הקונה באמצעות הטריגרים
המטרה בעבודה שלכם היא לא ליצור את התוצר "היפה" או "האסתטי" ביותר. לא משהו שרואים ואומרים "איזה יופי" אלא משהו שמשתמשים בו – ובוחרים לממש. להשתמש. לקנות!
להגביר אחוז המרה, לכוון קהל לשימוש עמוק יותר. לגרום להם לפעולות במוצר!
הסדנה המלאה -
Design Triggers
יום חמישי, ה-5.9 בשעה 9:00 בכתובת: המנור 14 תל אביב
במיוחד למאזיני דיזיין קלאב - 28% הנחה!
₪1,500
₪1,080
בגלל המצב במדינה, חשוב לנו לחזק את תעשיית ההיטק הישראלית ולספק לכם את חומרי ה UI/UX המתקדמים ביותר בעולם בהטבה בלעדית
ב-Contrast אנחנו עובדים ומטמיעים את הטריגרים האלה אצל לקוחות מדהימים כמו:
שוק המעצבים צפוף
אבל להם יש את ״מגע הזהב של מידאס״
תרשו לי לספר לכם סיפור קצרצר… שווה את הקריאה.
לפני כעשור, התחלתי ללמד תלמידי UX במסגרות שונות. השוק היה אז רענן, אופטימי, תחרותי… היה נדמה שכולן וכולם מוכשרים ומוכשרות, ו"ברגע שסיימנו קורס, השתלבו בשוק העבודה"… וכך זה באמת היה.
התלמידים שלנו – סיימו ברמה גבוהה, היו מבוקשים מאד ברגע צאתם לשוק, והגשימו חלומות שכר, חלומות קריירה, חלומות משמעות…
ואני? לא היה שמח ממני.
← מה קרה בשנים האחרונות?
השוק הפך לצפוף הרבה יותר, דובי יותר באופן כללי, מורכב יותר לניווט. כמות המעצבים הזמינים בשוק, עלתה. הכשרות רבות נפתחו סביב… והיום?
היום תלמידי UX מוצאים את השוק מורכב לחדירה, ואם כבר עובדים בו, מוצאים את העבודה מורכבת, את ההגשמה קצת "מצומצת יותר”
ולכן הייתי חייב לחדד...
ולכן הייתי חייב לחדד, למקד, ולבנות את "הדור הבא" של הפוקוס" כי תמיד הרגשתי שאני פורח באתגרים, איפה שבאמת מעניין, איפה שבאמת מתקדם. באמת מורכב.
במקומות האלה יש תשוקה. יש אנשים ונשים מוכשרות ומוכשרים שמחפשים את הדבר הבא.
Design Triggers הם הנדבך הראשון. (כן, יש לזה עוד המשך "גדווווול, רחב ועמוק")
בעולם חדש של UI/UX – שמכוון לתוצאה. לא "איזה דף יפה" אלא "איזו הצלחה אנחנו חווים מאז ששינינו את X…."
ומעצבי חוויה כאלה תמיד מבוקשים!
כמה מילים על הסדנה
ולמה דווקא סדנה?
אז למה בחרתי בסדנה? למה בעצם, אני מזמין אתכם לסדנה?
שאלה טובה. בקצרה – סדנה היא מוצר "לא משתלם" – אבל היא בעצם, הכי כן.
למה? כי סדנה – לעומת הרצאה, מינגלינג, מיטאפ, או כל הקשר אחר – היא מערכת תוצאתית. בשביל שזו תהיה "סדנה", אתם צריכים להגיע עם משהו, ולצאת עם "תוצר" ביד.
אז מה בעצם נעשה? נעבד את אחד העיצובים שלכם, לאור החומר שתלמדו – ונטמיע בו טריגרים אמוציונליים!
ההזדמנות שלי לפגוש אתכם
בסדנאות אני פוגש אתכם, את התעשייה, את הקו הלוחם בחזית. לאחר השיפורים – ממשיכים לרוב לסדנאות Hero Framework , עמוקות יותר, משמעותיות עוד יותר, אז יש אפילו המשך אם תרצו, אבל נתחיל מהחלק העליון של הקרחון – שקל לעיכול וגם קל ללמוד – ונרד למטה בהמשך