בחלק זה נדבר על מה עושה טיפוגרפיה לטובה, ניישר קו על מושגים טיפוגרפיים, נדבר על מה המשמעות של טיפוגרפיה בעיצוב לממשקים ודברים להתחשב בהם בטיפוגרפיה במסכים כולל חוקי אצבע שיעזרו לכם להמנע מלצאת ׳חובבנים׳.
נדבר על בחירת פונטים לפרויקט חדש, ואיפה אנשים נופלים בטיפוגרפיה בעת עיצוב למובייל או לווב.

3

Module 3 חלק 3 - טיפוגרפיה
Unit 1 11 - יישור קו על מושגים ומה המשמעות של טיפוגרפיה בעיצוב ממשקים
Unit 2 12 - מה עושה טיפוגרפיה לטובה? ובמה צריך להתחשב בטיפוגרפיה במסכים?
Unit 3 13 - בחירת פונטים לפרויקט חדש, ואיך להמנע מלצאת 'חובבנים׳?
Unit 4 14 - איפה אנשים נופלים עם טיפוגרפיה בעיצוב ווב או אפליקציות מובייל?
Unit 5 בונוס: הרשימה המלאה של האלמנטים הטיפוגרפיים של כל פרוייקט חדש
Unit 6 תרגיל מס׳ 3