ללמוד את תורת הפריצה הרגשית שהופכת מסך בינוני, למסך שמפעיל את הרגש במשתמשי הקצה שלכם!
ללמוד את תורת הפריצה הרגשית שהופכת מסך בינוני, למסך שמפעיל את הרגש במשתמשי הקצה שלכם!
ללמוד את תורת הפריצה הרגשית שהופכת מסך בינוני, למסך שמפעיל את הרגש במשתמשי הקצה שלכם!
חלקכם מכירים אותי כמר פיקסל פרפקט….
לאחרים אני מוכר יותר כראש הקורס לעיצוב UI/UX מתקדם בסטודיו 6B , אבל האמת – שאני ממנכ״ל חברת שירותי עיצוב עם 15 מעצבים ולקוחות בארץ ובעולם, ועוסק במלאכה של אפיון ועיצוב מוצרים דיגיטליים – ממש בשוחות – כבר 17 שנה, in the trenches.
חלקם היו שלי, חלקם בהם עבדתי כשכיר, והמון לקוחות שונים, ובעזרת למידה רבה בשטח ומגורמים מקצועיים יצרתי מתדולוגיות שהופכות את העיצוב שלנו לממש אפקטיבי. כזה שהוא לא רק "יפה" או "אסתטי" – אלא מפעיל את הרגשות. רמה אחת מעל לטרנד "הפסיכולוגי" – קיימת ההפעלה הרגשית. הרגש שלנו, פועל לפני המחשבה, ולכן- משמעותי ו"עוקף" אפילו את המח.
יש לי Passion רציני לפסיכולוגיה צרכנית, וללמוד איך אנשים קולטים סיפורים, מקבלים החלטות, ומושפעים בכלל על ידי עיצוב. אז אני יותר ממתרגש ללמד נושא משפיע כל כך כמו טריגרים פסיכולוגיים בעיצוב.
לאורך שנים – אני נתקל בפרדיגמה שהולכת ומעמיקה – בעיה אמיתית בתפיסת UX פה בזירה המקומית שלנו. ישראל.
מעצב/ת UX – הם לא רק "דיזיינרים”.
מעצבי ומעצבות חוויה – הם לא "אמנים מיוסרים" שתפקידם הוא "למכור" אמנות למושא העבודה שלהם.
המטרה חדה וברורה-
לסייע לחברה להגיע למקום אליו היא מכוונת.להוות חלק מארגז הכלים ההכרחי שיבי להצלחה.
המטרה בעבודה שלכם היא לא ליצור את התוצר "היפה" או "האסתטי" ביותר.
לא משהו שרואים ואומרים "איזה יופי"
אלא משהו שמשתמשים בו – ובוחרים לממש. להשתמש. לקנות!
להגביר אחוז המרה, לכוון קהל לשימוש עמוק יותר. לגרום להם לפעולות במוצר!
*מלווה בחשבונית הוצאה מוכרת לצרכי מס
*מלווה בחשבונית הוצאה מוכרת לצרכי מס
תרשו לי לספר לכם סיפור קצרצר… שווה את הקריאה.
לפני כעשור, התחלתי ללמד תלמידי UX במסגרות שונות. השוק היה אז רענן, אופטימי, תחרותי… היה נדמה שכולן וכולם מוכשרים ומוכשרות, ו"ברגע שסיימנו קורס, השתלבו בשוק העבודה"…
וכך זה באמת היה.
התלמידים שלנו – סיימו ברמה גבוהה, היו מבוקשים מאד ברגע צאתם לשוק, והגשימו חלומות שכר, חלומות קריירה, חלומות משמעות…
ואני? לא היה שמח ממני.
השוק הפך לצפוף הרבה יותר, דובי יותר באופן כללי, מורכב יותר לניווט. כמות המעצבים הזמינים בשוק, עלתה. הכשרות רבות נפתחו סביב… והיום?
היום תלמידי UX מוצאים את השוק מורכב לחדירה, ואם כבר עובדים בו, מוצאים את העבודה מורכבת, את ההגשמה קצת "מצומצת יותר”
ולכן הייתי חייב לחדד, למקד, ולבנות את "הדור הבא" של הפוקוס"
כי תמיד הרגשתי שאני פורח באתגרים, איפה שבאמת מעניין, איפה שבאמת מתקדם. באמת מורכב.
במקומות האלה יש תשוקה.
יש אנשים ונשים מוכשרות ומוכשרים שמחפשים את הדבר הבא.
Design Triggers הם הנדבך הראשון.
(כן, יש לזה עוד המשך "גדווווול, רחב ועמוק")
בעולם חדש של UI/UX – שמכוון לתוצאה. לא "איזה דף יפה" אלא "איזו הצלחה אנחנו חווים מאז ששינינו את X…."
אז למה בחרתי בסדנה?
למה בעצם, אני מזמין אתכם לסדנה?
שאלה טובה.
בקצרה – סדנה היא מוצר "לא משתלם" – אבל היא בעצם, הכי כן.
למה?
כי סדנה – לעומת הרצאה, מינגלינג, מיטאפ, או כל הקשר אחר – היא מערכת תוצאתית. בשביל שזו תהיה "סדנה", אתם צריכים להגיע עם משהו, ולצאת עם "תוצר" ביד.
אז מה בעצם נעשה? נעבד את אחד העיצובים שלכם, לאור החומר שתלמדו – ונטמיע בו טריגרים אמוציונליים!
ההזדמנות שלי לפגוש אתכם
בסדנאות אני פוגש אתכם, את התעשייה, את הקו הלוחם בחזית.
לאחר השיפורים – ממשיכים לרוב לסדנאות Hero Framework , עמוקות יותר, משמעותיות עוד יותר, אז יש אפילו המשך אם תרצו, אבל נתחיל מהחלק העליון של הקרחון – שקל לעיכול וגם קל ללמוד – ונרד למטה בהמשך
*מלווה בחשבונית הוצאה מוכרת לצרכי מס
ללמוד את תורת הפריצה הרגשית שהופכת מסך בינוני, למסך שמפעיל את הרגש במשתמשי הקצה שלכם!
בכל שבוע אנחנו שולחים את העדכונים החמים ביותר בעולם העיצוב ישר לתיבת הדואר שלכם
יסודות העיצוב
עושים קריירה
דיזיין ספרינט
המעצב האפקטיבי
סודות הנטוורקינג
The Elementor Business
Elementor Superpowers
What the Figma
יצירת תוכן ומותג אישי
איך סגרתי את הלקוח האהוב עליי מארה״ב
איך לגשת לעיצוב אתר ואפליקציה ולהבטיח רמה גבוהה
איך לבנות קייסטאדי מנצח
המגזין
מאסטרמיינד למעצבים
מנטורינג עם שגיא שרייבר
הקבוצה שלנו בפייסבוק
תנאי שימוש